Στο κατάστημα «ΤΖΑΚΙ ΓΙΑΝΝΟΥΔΗΣ» (εφεξής «Εταιρεία», «Επιχείρηση», «Κατάστημα», «Ηλεκτρονικό Κατάστημα», «Εμείς», «Εμάς»), η ικανοποίηση των πελατών μας αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνετε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, δεσμευόμαστε να διευκολύνουμε τη διαδικασία επιστροφής ή αντικατάστασης. Παρακαλούμε διαβάστε προσεκτικά την παρακάτω πολιτική για να κατανοήσετε τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία επιστροφής.
Προθεσμία επιστροφής
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, με την προϋπόθεση το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία.
Προϋποθέσεις επιστροφής
Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, το προϊόν πρέπει να πληροί τις παρακάτω προϋποθέσεις: – Να παραδόθηκε κατεστραμμένο ή ελαττωματικό προϊόν. – Να εστάλη λάθος προϊόν (λ.χ. λάθος μοντέλο ή διαστάσεις). – Να είναι αχρησιμοποίητο, σε άριστη κατάσταση και στην αρχική του συσκευασία. – Να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς ή το τιμολόγιο. – Να μην ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σας, υπό τον όρο ότι δεν έχει εγκατασταθεί ή χρησιμοποιηθεί.
Αποκλεισμοί
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή προϊόντων που: – Έχουν κατασκευαστεί κατόπιν παραγγελίας του πελάτη ή έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ανάγκες του πελάτη. – Έχουν χρησιμοποιηθεί ή εγκατασταθεί. – Δεν βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση ή έχουν υποστεί φθορές μετά την παράδοση.
Επιστροφή και αντικατάσταση προϊόντων λόγω φθοράς κατά την αποστολή
Το Κατάστημα δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε ζημία προϊόντων ή καταστροφή των συσκευασιών τους που προκύπτουν κατά την αποστολή και τη μεταφορά τους από τρίτες εταιρείες ταχυμεταφορών (courier shipping) ή μεταφορικές εταιρείες (freight shipping). Σε περίπτωση που το προϊόν φτάσει στον παραλήπτη κατεστραμμένο ή με ελαττώματα που οφείλονται στη διαδικασία της μεταφοράς από εταιρεία ταχυμεταφορών ή μεταφορική εταιρεία, η Εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει τα έξοδα επιστροφής και αντικατάστασης, διότι η ζημία δεν θα έχει προέλθει από δική της υπαιτιότητα.
Αντιθέτως, σε περίπτωση που το προϊόν φτάσει στον παραλήπτη κατεστραμμένο ή ελαττωματικό με υπαιτιότητα του Καταστήματος (λ.χ. όταν η Εταιρεία έχει αναλάβει τη μεταφορά και την εγκατάστασή του στον χώρο του πελάτη), το ίδιο το Καταάστημα αναλαμβάνει πλήρως τα έξοδα επιστροφής και αντικατάστασης.
Διαδικασία επιστροφής
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν: – Επικοινωνήστε μαζί Μας μέσω email ή τηλεφώνου για να ενημερώσετε για την επιστροφή. – Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα σας παράσχουμε για την αποστολή του προϊόντος. – Μόλις παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν και ελέγξουμε ότι πληροί όλες τις προϋποθέσεις αντικατάστασης, θα σας επιστρέψουμε το ποσό της αγοράς.
Έξοδα αποστολής για επιστροφή προϊόντος
Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ή έχει αποσταλεί λανθασμένα. Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν για προσωπικούς λόγους, θα επιστραφεί το ποσό της αγοράς σας με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε, εκτός από τα έξοδα αποστολής και/ή αντικατάστασης.
Επιστροφή χρημάτων
Το Κατάστημα αποδέχεται την επιστροφή χρημάτων, εφόσον πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν. Η αποζημίωση γίνεται μέσω του τρόπου πληρωμής που χρησιμοποιήσατε για την αγορά. Μετά την παραλαβή και τον έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος από την Επιχείρηση, η διαδικασία επιστροφής χρημάτων μπορεί να διαρκέσει έως 10 εργάσιμες ημέρες μετά την έγκριση της επιστροφής.
Εφόσον κατά την πώληση εκδόθηκε τιμολόγιο και πραγματοποιηθεί επιστροφή προϊόντος βάσει των προαναφερθέντων προϋποθέσεων, θα εκδοθεί πιστωτικό τιμολόγιο.
Εξυπηρέτηση πελατών
Η εξυπηρέτηση πελατών της Εταιρείας είναι στη διάθεσή σας για οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή βοήθεια σχετικά με την επιστροφή ή την αντικατάσταση προϊόντων. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί Μας μέσω email στο [email protected] ή τηλεφωνικά στο 2310301017.